«Επιβεβαιώθηκε, σήμερα, από τον Λευτέρη Αυγενάκη ότι η Λαμία θα είναι επίκεντρο του Ράλλυ Ακρόπολις και το 2023»

Χαιρετισμός του Υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα στην παρουσίαση των εκδηλώσεων για τα 70 χρόνια του Ράλλυ Ακρόπολις

«Η διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις, ένας ιστορικός, διάσημος, απαιτητικός αγώνας αυτοκινήτου με διεθνή εμβέλεια, αποτελεί μέρος της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και πρεσβευτή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Φέτος, συμπληρώνονται 70 χρόνια στα διεθνή αθλητικά δρώμενα του Ράλλυ Ακρόπολις.
70 χρόνια μιας ιδέας, που έγινε θρύλος.
Το 1951, μία ομάδα οδηγών διοργάνωσε τον πρώτο αγώνα ταχύτητας αυτοκινήτων.
Το 1952, διοργανώθηκε από την ΕΛΠΑ, για να φτάσουμε στο έτος 1953, όταν και ο αγώνας θεσπίστηκε, σε διεθνές επίπεδο, με την ονομασία “Ράλλυ Ακρόπολις”.
Μετά από 8 χρόνια απουσίας, αυτός ο αγώνας επέστρεψε, το 2021, στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2021.
Η Κυβέρνηση το πίστεψε, το υποστήριξε, το πέτυχε.
Η Φθιώτιδα δικαίωσε την επιλογή των διοργανωτών να είναι το επίκεντρο του αγώνα, τόσο με τις μοναδικές, φημισμένες, ειδικές διαδρομές που περιλαμβάνει η περιοχή, όσο και με την άψογη διεξαγωγή της διοργάνωσης.
Η άποψη αυτή αποτυπώθηκε και στην Έρευνα που παρουσιάστηκε από τους διοργανωτές κατά τη διάρκεια Φόρουμ για τον απολογισμό της διοργάνωσης τον περασμένο Δεκέμβριο, καθώς η πλειοψηφία του κοινού επιθυμεί τη Λαμία ως επίκεντρο του Ράλλυ Ακρόπολις και για τους επόμενους αγώνες.
Και αυτό επιβεβαιώθηκε, σήμερα, από τον Λευτέρη Αυγενάκη και για το 2023.
Με την άψογη διεξαγωγή του, το Ράλλυ άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, εντός και εκτός Ελλάδας, αποσπώντας θετικά σχόλια από θεατές, συμμετέχοντες, υπεύθυνους του θεσμού και μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Σύμφωνα με μελέτη, το συνολικό οικονομικό αποτύπωμα της διοργάνωσης, μόνο για το έτος 2021, ανέρχεται στα 35,1 εκατ. ευρώ, πλην των υπολοίπων θετικών επιπτώσεων.
Η επιτυχία οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην πολυεπίπεδη, άμεση και έμμεση, σύμπραξη και την εξαιρετική συνεργασία του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα.
Το Κράτος χρηματοδότησε, στο πλαίσιο των δημοσιονομικών και ταμειακών δυνατοτήτων του, ανάγκες του αγώνα, άμεσα και έμμεσα.
Ο ιδιωτικός τομέας, ως χορηγός, χρηματοδότησε τις μεγάλες ανάγκες διεξαγωγής του αγώνα και της συμμετοχής – οδηγών και αυτοκινήτων – σε αυτόν, κάλυψε, τηλεοπτικά και διαδικτυακά, τους αγώνες και προέβη σε εξαιρετικής σημασίας πράξεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Κράτος και ιδιωτικός τομέας αποδείξαμε ότι, με κοινή προσπάθεια, συντονισμένα και μεθοδικά, μπορούμε να διοργανώσουμε, με τον καλύτερο τρόπο, παγκόσμιας εμβέλειας γεγονότα, αποφέροντας σημαντικά οικονομικά οφέλη και πολλαπλές εξωτερικότητες.
Με το σκεπτικό αυτό, και ως – ακόμα μία – έμπρακτη αναγνώριση της σημασίας του Ράλλυ Ακρόπολις, στην πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α. 65456/2023) της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών και του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού για τον καθορισμό του πλαισίου, των όρων, προϋποθέσεων, κριτηρίων κατανομής της προβλεπόμενης χρηματοδότησης των δικαιούχων αθλητικών ομάδων για το έτος 2023 από τη φορολογία των κερδών των παικτών του Στοιχήματος, καθορίσαμε, μεταξύ άλλων, τη διανομή ποσού ύψους 1.100.000 ευρώ στην Οργανωτική Επιτροπή Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Motorsport Greece), ως φορέα που έχει συνεισφέρει τα μέγιστα στην εξωστρέφεια της χώρας μέσω της επιτυχούς διεξαγωγής του Ράλλυ Ακρόπολις.
Θέλω να συγχαρώ τον Υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη και τους διοργανωτές, για τη σειρά εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων και ενεργειών που έχουν σχεδιάσει για όλη τη διάρκεια της χρονιάς, τα οποία και θα αναδείξουν το μέγεθος του γεγονότος.
Θέλω να ευχαριστήσω κάθε διαγωνιζόμενο, εθελοντή, θεατή, χορηγό, φορέα, για τις μοναδικές στιγμές που μας έχει χαρίσει το Ράλλυ Ακρόπολις όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και για την προστιθέμενη αξία που έχει προσδώσει, η διοργάνωση, στη χώρα μας.
Είμαι βέβαιος πως και φέτος, η διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι αντάξια της βαρύτητας της επετείου των 70 χρόνων του “Ράλλυ των θεών”».

Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο